O projektu
Horsefeathers
Značka jako životní styl, katalog jako fanzin. Horsefeathers jako jedna z mála českých snowboardových firem působí na trhu přes 25 let. Její mezinárodní team jezdců se dnes honosí jmény jako Eiki Helgson nebo Antti Jussila. Tvoří historii českého snowboardingu a pro mě osobně je srdeční záležitostí.
O to víc mně těší jejich přístup k marketingu. Lookbook značky jsme nekoncipovali jako klasický produktový leták, ale jako fanzin, sběratelský časopis postavený na pocitech a náladách. Faktické produktové fotografie v nich ustupují uměleckých fotkám, někdy až v abstraktních polohách. Jde o emoce, ne primárně o produkty. Ty zákazník snadno najde na webu nebo v kamenném obchodě.
tagy:
katalog, koncept pro lookbook
Odkazy
MgA. Adam Uchytil
grafický design a vizuální komunikace
uchytil.adam@gmail.com
+420 776 288 754