O projektu
Blue Innovations
Modrotisk is not dead. Série výstav Modrá inovace vznikla u příležitosti zapsání modrotisku na seznam nehmotného světového kulturního dědictví UNESCO. Ukazuje nové cesty tradičního modrotisku v České republice a otiskuje je také do tištěného katalogu.
Katalog představuje rozdílné přístupy textilních tvůrců a zároveň odkrývá, co jim je společné: preference ruční práce, řemeslný um, vazba na tradici i originalita. Je samozřejmé, že jsme tyto hodnoty ctili i při navrhování grafické stránky katalogu. Je podtištěný přesným odstínem modrozelené barvy, která v technice modrotisku odpovídá emulzi nanášené před ponořením do tmavé modré barvy. Odstín tmavě modré jsme pak použili na sazbu písma Rhymes a Graebenbach.
tagy:
katalog, kniha, návrh layoutu, sazba, tisková produkce
Odkazy
MgA. Adam Uchytil
grafický design a vizuální komunikace
uchytil.adam@gmail.com
+420 776 288 754