O projektu
Souzníme s představou NGP jako otevřené a přátelské instituce. Vidíme NGP jako brand s jasným symbolem a identitou. Příběh je důležitý a NGP oproti jiným značkám nemusí nic vymýšlet – má totiž stovky nádherných příběhů obrazů a jejich autorů. Nechme galerii mluvit! Grafické zpracování loga je čistě typografické. Tudíž není ve své ideové rovině vázáno fontem. Pro základní komunikaci NGP jsme vybrali font Mabry od londýnské Colophon Foundry.
Tento projekt byl jedním z 5ti oslovených pro novou identitu Národní galerie. Nebyl realizován.
Verdikt poroty: Porota oceňuje preciznost, profesionalitu zpracování návrhu a příběhovost, která za navrhovanou identitou stojí, stejně jako velmi atraktivní, otevřený a přátelský způsob, jak prezentovat stálé sbírky galerie. Návrh je koncepčně i vizuálně radikální a silný. Nejzávažnějším důvodem, proč vizuální identita nemohla postoupit do 2. kola soutěže, kam by jinak patřila, je fakt, že symbol koruny, na kterém je značka NGP v tomto návrhu založena, je téměř identický se symbolem vizuální identity Národního muzea ve Varšavě. Jde také o národní kulturní instituci, která je navíc ve stejném teritoriu.
spolupráce:
Markéta Steinert, video Martin Pokorný
tagy:
vizuální identita
Odkazy
https://www.ngprague.cz
MgA. Adam Uchytil
grafický design a vizuální komunikace
uchytil.adam@gmail.com
+420 776 288 754